Werkwijze

Hoe Alvast werkt
Zodra een eigenaar ons een pand in beheer geeft, ondernemen wij de volgende stappen.
  • Onze regiomanager en technische dienst maken een afspraak met u op locatie.
    Binnen 24 uur ontvangt u een offerte waarin overzichtelijk staat opgeschreven hoe Alvast uw vastgoed verantwoord tijdelijk kan beheren.
  • Zodra u de offerte heeft goedgekeurd, stellen wij de contracten op en nodigen wij passende kandidaten uit ons selectiebestand uit op ons kantoor in de betreffende regio.
  • Onze technische dienst plaatst sloten uit ons certificaatsysteem op de toegangsdeuren. Daardoor weten wij precies wie wel en geen toegang heeft tot het pand
  • Onze technische dienst brengt in overleg met u eventueel noodzakelijke voorzieningen in het pand aan om het geschikt te maken voor het beoogde gebruik. Wij onderhouden deze voorzieningen ook.
  • De regiomanager leidt de tijdelijke bewoners door het pand en geeft aan welke ruimtes op welke manier in gebruik genomen mogen worden.
  • De bewoner(s) betrekt/betrekken het pand en schrijft/schrijven zich in bij het bevolkingsregister.
  • Om een correct gebruik en behoud van representativiteit tijdens de bewoning te garanderen controleert onze buitendienst het pand met grote regelmaat.
  • U kunt 24/7 online de werkzaamheden en stand van zaken rondom de bewoning bekijken door in te loggen via onze website.
  • Wanneer u het contract opzegt wordt het object op de door u aangegeven datum en tijd in oorspronkelijke staat, vrij van gebruik en schoon opgeleverd.

 

Alvast, zorgvuldig en persoonlijk